بذر آمریکا استرالیا کره شمالی استرالیا

بذر: آمریکا استرالیا کره شمالی استرالیا کره شمالی پیونگ یانگ وزارت خارجه وزیر امور خارجه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث از ازدواج وطلاق های مکرر خواهرم به ستوه آمده بودم ، قتل هولناک عروس و داماد جوان به وسیله برادر عروس/ قاتل

ساعت هفت صبح روز گذشته، جوان 24 ساله ای به نام سعید که در منطقه آرامگاه فردوسی سکونت دارد، سوار بر ماشین به سوی پمپ بنزینی در بولوار شاهنامه حرکت کرد.

قتل هولناک عروس و داماد جوان به وسیله برادر عروس/قاتل:از ازدواج وطلاق های مکرر خواهرم به ستوه آمده بودم

عبارات مهم : جنایت

ساعت هفت صبح روز گذشته، جوان 24 ساله ای به نام سعید که در منطقه آرامگاه فردوسی سکونت دارد، سوار بر ماشین به سوی پمپ بنزینی در بولوار شاهنامه حرکت کرد.

روزنامه خراسان نوشت: از آن جا که جایگاه مذکور فقط یک پمپ سوخت گیری دارد، او به صورت دنده عقب وارد جایگاه سوخت شد و باک خودرواش را پر کرد. این جوان که قصد داشت خواهر و تازه دامادشان را به شهرستان ببرد بلافاصله عازم منزل ویلایی نقلی ارزش در اطراف آرامگاه فردوسی شد ولی هنگامی که از حیاط حدود دو متری عبور کرد و در پذیرایی را گشود، ناگهان صحنه دلخراشی را برابر خود دید.

عروس و داماد جوان در رختخواب به قتل رسیده بودند و پتوی خون آلود روی اجساد خونین آن ها قرار داشت.

از ازدواج وطلاق های مکرر خواهرم به ستوه آمده بودم ، قتل هولناک عروس و داماد جوان به وسیله برادر عروس/ قاتل

سعید با مشاهده این وضعیت، جیغ بلندی کشید و هراسان به بیرون از حیاط دوید. او با مشت در منازل همسایگان را می کوبید و فریاد می زد: کشتند،کشتند!

اهالی محل که با فریادهای دلخراش جوان 24 ساله در آن ساعت صبح از منازل ارزش بیرون آمده بودند، او را دعوت به آرامش کردند ولی دیدن این صحنه هولناک جهت اهالی محل هم حیرت انگیز بود.

ساعت هفت صبح روز گذشته، جوان 24 ساله ای به نام سعید که در منطقه آرامگاه فردوسی سکونت دارد، سوار بر ماشین به سوی پمپ بنزینی در بولوار شاهنامه حرکت کرد.

لحظاتی بعد نیروهای کلانتری فردوسی وارد محل جنایت شدند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی خاص قتل عمد اطلاع دادند.

قاضی کاظم میرزایی در حالی که پیگیری به یکی از پرونده های جنایی را پشت میز شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب شروع کرده بود، دستورات تلفنی را جهت حفاظت کامل از محل جنایت صادر کرد و بدهید ترتیب تحقیقات مقدماتی در این باره ادامه یافت. هنوز عقربه های ساعت از هشت صبح عبور نکرده بود که مقام قضایی به همراه گروه خاص ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم محل وقوع قتل، روبه روی یک دبیرستان دخترانه شدند تا راز گشایی از این جنایت هولناک را شروع کنند.

پاره بودن بخش هایی از پتوی خون آلود نشان می داد که عامل یا عاملان جنایت، ضرباتی را با شیء نوک تیز و برنده مانند چاقو به بدن عروس و داماد وارد کرده اند. از سوی دیگر نیز شکستگی جمجمه و صورت های خون آلود قربانیان این اتفاق بیانگر آن بود که آنان در خواب به قتل رسیده اند و نتوانسته اند از خود دفاع کنند آیا که هیچ گونه آثار دفاعی روی پیکر مقتولان وجود نداشت ولی چماق خون آلودی که در کنار اجساد قرار داشت، نخستین سرنخ مهمی بود که توجه مقام قضایی و کارآگاهان را به خود جلب کرد و این گونه تحقیقات قضایی و پلیسی راجع به این جنایت وحشتناک با شیوه های نوین علمی و تخصصی وارد مرحله جدیدی شد.

از ازدواج وطلاق های مکرر خواهرم به ستوه آمده بودم ، قتل هولناک عروس و داماد جوان به وسیله برادر عروس/ قاتل

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح چگونگی افشای راز قتل عروس و داماد جوان گفت: بررسی های مقدماتی کارآگاهان نشان داد که پدر سعید زن دیگری هم دارد و به این خاطر او و مادرش در این منزل زندگی می کنند.

سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: «سعید» که صورت ای غمگین داشت، در اظهاراتش برابر قاضی خاص قتل عمد گفت: مادرم طبق معمول صبح سریع به محل کارش رفت. خواهرم و شوهرش نیز که حدود سه ماه قبل با هم ازدواج کرده بودند مهمان ما بودند و می درخواست کردند امروز صبح (دوشنبه) به شهرستان بروند. به همین علت من سریعتر از خواب بیدار شدم، کتری را روی اجاق گاز گذاشتم و جهت سوخت گیری ماشین رفتم ولی هنگامی که به منزل بازگشتم با صحنه ای دردناک و باورنکردنی روبه رو شدم و ماجرای قتل خواهر و دامادمان را به همسایگان خبر دادم. ولی در این باره به همسر سابق او مظنون هستیم.

ساعت هفت صبح روز گذشته، جوان 24 ساله ای به نام سعید که در منطقه آرامگاه فردوسی سکونت دارد، سوار بر ماشین به سوی پمپ بنزینی در بولوار شاهنامه حرکت کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با ارشادات قضایی و به طور پنهانی با نشان دادن چماق خون آلود به مادر «سعید» دریافتند که عامل یا عاملان جنایت، از چماقی که در منزل بوده، جهت ارتکاب قتل استفاده کرده اند، بنابراین احتمال وقوع جنایت خانوادگی قوت گرفت و بدهید ترتیب قاضی میرزایی دستور بازداشت «سعید» را صادر کرد و او را جهت انجام بازجویی های علمی و تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار داد.

از سوی دیگر نیز تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان نشان می داد که همسر سابق مقتوله از مرداد گذشته در کمپ ترک اعتیاد به سر می برد.

از ازدواج وطلاق های مکرر خواهرم به ستوه آمده بودم ، قتل هولناک عروس و داماد جوان به وسیله برادر عروس/ قاتل

«سرهنگ رزمخواه» افزود: این جوان 24 ساله در مراحل ابتدایی بازجویی همچنان بر بیانات قبلی خود پافشاری می کردتا این که کارآگاهان با بررسی اوضاع خانوادگی آنان به بعضی پرسشها خاص و اختلافات خانوادگی بین او و خواهرش پی بردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این متهم هنگامی که ناباورانه داستان های زندگی خواهرش را از زبان کارآگاهان شنید، ناگهان سکوت خود را شکست و در حالی که راز این جنایت هولناک را فاش می کرد گفت: خواهرم بعد از مدت بسیار کوتاهی که از ازدواجش می گذشت، از همسرش جدا شد و سپس به وسیله مرد معتادی اغفال شد و به عقد موقت او درآمد. این درحالی بود که ما از این عنوان به شدت ناراضی بودیم تا این که خواهرم از آن مرد معتاد نیز طلاق گرفت و با «بهرام» جوان 20 ساله به صورت غیررسمی ازدواج کرد تا بعد ازدواجشان را به ثبت برسانند.

سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» تاکید کرد: این جوان در ادامه اعترافاتش گفت دیگر از رفتارهای خواهرم به ستوه آمده بودم ولی نمی خواستم در همان روزهای آغازین آشنایی اش با بهرام کاری انجام بدهم به همین علت منتظر ماندم تا وقت بگذرد که کسی به من مشکوک نشود. آن ها از حدود 20 روز قبل مهمان ما بودند و قرار بود روز دوشنبه به شهرستان بروند. من هم وقت را مغتنم شمردم و بعد از آن که مادرم به محل کارش رفت چماقی را که داخل منزل بود برداشتم و ضرباتی به سر آن ها زدم ولی دیدم بهرام هنوز تکان می خورد که در این هنگام با چاقو ضرباتی را از روی پتو به پیکر آنان وارد آوردم و جهت صحنه سازی و این که شاهدی داشته باشم به پمپ بنزین رفتم تا همه چیز طبیعی جلوه کند …

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: با اعترافات صریح متهم که در حضور قاضی میرزایی انجام شد، وی جهت تحقیقات زیاد در اختیار کارآگاهان قرار داده شد و گروه خاص ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) همچنان در حال تکمیل تحقیقات هستند.

واژه های کلیدی: جنایت | داماد | تحقیقات | تازه داماد | قتل هولناک | پلیس آگاهی | اخبار حوادث

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه