بذر آمریکا استرالیا کره شمالی استرالیا

بذر: آمریکا استرالیا کره شمالی استرالیا کره شمالی پیونگ یانگ وزارت خارجه وزیر امور خارجه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد ، کی روش

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اجازه دهید به ح

بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد ، کی روش

کی روش: بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به بازی با اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اجازه دهید به حضور رسانه ها خوش آمد بگویم. احساسات عمیقم را بیان می کنم که جهت تیم ملی یک افتخار است که در اینجا حضور داشته باشد.

بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد ، کی روش

وی در ادامه افزود: یک وقت منحصر به فرد است که برابر اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی هست، بازی کنیم. بازیکنانم روحیه بسیار خوبی دارند و مسعود شجاعی می تواند این را تأیید کند. بازیکنانم بسیار هیجان زده و مشتاق هستند که این وقت را دارند برابر تیم خوب و بازیکنان عالی بازی کنند. همه ما در اینجا پیروز هستیم، آیا که این یک وقت منحصر به فرد جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران هست. بازیکنانم می توانند راجع به بازی فوتبال زیاد بیاموزند و رشد کنند. با این انتظار نیامده ایم که همه چیز جهت ما راحت باشد. اینطور نیست و آمده ایم که بهتر شویم. بازی با اسپانیا همین مسئله است و خودش یک برد است.

کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانش می توانند دنیا را متعجب کرده و سه امتیاز را بگیرند، گفت: فردا ما تلاش خواهیم کرد که بازی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه می دانیم مورد نیاز است حداکثر تلاش خود را به خرج دهیم و عالی ترین ممکن باشیم. باید به فوتبال احترام بگذاریم و این اصول ارزشمند هست. هر چیزی که جهت فوتبال خوب است جهت زندگی هم خوب است و فردا کشور عزیزمان ایران تلاش خواهد کرد عالی ترین باشد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اجازه دهید به ح

وی تصریح کرد: برابر تیمی که توپ، وقت و سرعت حرکت را می توانند کنترل کنند و سبک خاص خودشان را دارند ولی نگرش ما این است از هر فرصتی به نحو احسن استفاده کنیم و هر وقت توپ را بگیریم از آن استفاده خواهیم کرد. باید مثبت و خوش بین باشیم و اگر بخواهیم برنده باشیم مثبت هستیم. ما جهت برد بازی می کنیم و بازیکنان بسیار عالی داریم مانند بازیکنان خوبی که در اسپانیا هستند. شاید در آن کلاس نباشند ولی بازیکنان خوبی که گفتم نیاز به معرفی ندارند. ما می دانیم چطور باید فداکاری کرده و متمرکز باشیم و هر چقدر کار سخت تر باشد بازیکنان ما زیاد مبارزه و فداکاری خواهند کرد. ما خوشحالیم که اینجا حضور داریم و باید با احترام بازی کرده و به برد فکر کنیم. اگر به هواداران مثبت باشیم باید جهت برد بازی کنیم ولی نتیجه بعد از ۹۰ دقیقه معلوم می شود و البته اسپانیا شهرت بیشتری دارد.

سرمربی تیم ملی در خصوص ترک لوپتگی و آمدن هیرو خاطرنشان کرد: هر کسی مدتی طولانی فوتبال بازی کرده باشد می داند فوتبال پر از سورپرایز هست. شرایط خاص بوده ولی باید توجه داشته باشیم این جهت ما هم عنوان کنایه آمیز هست. من به مدت طولانی فکر کردم به اینکه اگر هیرو بازیکن باشد چه می شود و او هر لحظه شاگرد من بوده ولی اکنون رقیب من هست. این کنایه آمیز است ولی جهت او احترام قائلم و تصمیمی که او می گیرد سخت و سخت هست. او حرفه ای است و می تواند اسپانیا را متحول کند و به نظرم گزینش او نشان داد که چقدر به عنوان یک شخص و مربی چقدر ارزشمند هست. در واقع در بازی با پرتغال نشان داد اسپانیا چقدر خوب است.

وی در خصوص اینکه آیا فکر می کند اسپانیا نیرومند ترین تیم جام است و چه نامی او را دلواپس می کند، اظهار داشت: همه ۲۳ اسم اسپانیا من را دلواپس می کند ولی در نهایت تیم های نیرومند در مرحله آخر بازی می کنند و این کوسه ها هستند که به مراحل بالاتر می رسند. به نظرم پرتغال و اسپانیا جزو تیم هایی هستند که می توانند به آنجا برسند. آنچه مهم است بازیکنان من باید نیرومند منجسم و مثبت اندیش باشند. من می توانم راجع به خیلی بازیکنان اسپانیا صحبت کنم ولی باید بگویم مهم نیست چه کسی بازیکن دلواپس کننده ای هستند، چون همه آنها نیرومند هستند و بازی برابر آنها دشوار. ما باید به خودمان توجه کنیم و شاید ابرستاره هایی نداشته باشیم ولی می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد ، کی روش

کی روش در خصوص مصدومیت روزبه چشمی و اوضاع او و اینکه آیا تقابل بازیکنان کشور عزیزمان ایران با ابرستاره های اسپانیا را چطور می بیند، گفت: متاسفانه از اخبار بد، مصدومیت روزبه هست. اتفاق ای در تمرینات جهت او پیش آمد و به این واسطه نمی تواند در بازی باشد. باید بگویم بازی برابر اسپانیا هم راحت نیست و اینکه بگویم بازیکنان ما چطور این کار را انجام خواهند داد، نیاز به گفتن آن نیست که اسپانیایی هاچطور بازی می کنند و آمدیم اینجا به خودمان توجه کنیم.

وی همچنین گفت: همه می دانند ما پیشینه آمادگی خیلی کشورها از جمله اسپانیا را نداریم و این را نمی توانم تکرار کنم. این وظیفه شماست که به بازیکنان کشور عزیزمان ایران پاداش بدهید، چون آنها امکانات بقیه دنیا را نداشتند. آیا بازیکنان ما باید به واسطه تحریم مجازات بشوند؟ اینها هم خانواده دارند و همه جا می بینیم آدم ها می خندند ولی به واسطه بازی های ما هم خیلی ها بین تماشاگران می خندند یا گریه می کنند. هر لحظه نگرانی من این بوده که به عنوان مربی هنگامی که بازی تمام می شود هیچکس انگشت خودش را جهت اشاره به سمت دیگری دراز نکند و به کسی مشتی بزند. هر لحظه این کار انجام شده است و به بازیکنان افتخار می کنم و می گویم هنگام خروج از زمین سربلند بیرون بیایید و بدانید هواداران خود را باید مفتخر کنید. کاری کنید که ارزش پیراهن کشور عزیزمان ایران را بلند کنید و به بازیکنانم گفته ام که به این اصل فکر کنند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اجازه دهید به ح

کی روش راجع به اینکه می خواهم سوالی یک میلیون دلاری از شما بپرسم و به نظر شما چطور می توان تیم پر ستاره اسپانیا را متوقف کرد در حالی که در تیم شما ابرستاره وجود ندارد و البته علاقه وجود دارد، گفت: باید بگویم اگر یک معجون جادویی بود که بتوان آن را یک میلیون دلار خرید تا اسپانیا را شکست داد این معجون را می خریدیم. ما واقع بین هستیم و باید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم. هیچ بازی از پیش بازنده یا برنده نیست و ما باید این را بدانیم. اگر بازی بسکتبال بود که همه تیم ها در لحظه اشتباه استفاده کنند نیست و ممکن است حریف شما زیاد اشتباه کند.

وی تصریح کرد: ما باید به جنبه های دیگر بازیکنان اسپانیا هم نگاه کنیم. ما چیزی جهت از دست دادن نداریم و همانطور که قبلا گفتم تیم ملی ما خودش را جهت آسیا آماده می کند و چه ببازیم و چه ببریم ما برنده هستیم. به عنوان نمونه تیمی مثل پرتغال هر لحظه برنده بوده ولی جهت من پول مهم نیست و شاید جهت آنها پول مهم بوده هست. ما می خواهیم اسپانیا را کنترل کنیم ولی آنها نمی توانند علاقه علاقه و نگرش بازیکنان ما را کنترل کنند و این کار از عهده آنها بر نمی آید. ما تلاش خواهیم کرد از بازی مان دفاع کنیم و شاید نیاز باشد در خیلی مواقع دفاع کنیم. ببخشید شاید این فوتبال باشد ولی ما نمی خواهیم تسلیم شویم و برابر اسپانیا یا هر رقیب دیگری تسلیم شدن نگرش درستی نیست. ما نگرش مان فقط این است که به توانایی مان ایمان داشته باشیم ولی نتیجه را خدایان فوتبال رقم می زنند.

بازی با اسپانیا خودش، برد است/ جهت پیروزی بازی خواهیم کرد ، کی روش

شجاعی: کار راحتی برابر اسپانیا نداریم/ ورود بانوان به ورزشگاه را در خانواده خودمان حل می کنیم

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی برابر اسپانیا حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا فرصتی جهت بازیکنان تیم ملی است تا چیزهای زیادی یاد بگیرند و پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: من خوشحالم که به عنوان یک بازیکن اینجا هستم. این آرزوی هر بازیکنی است که جام جهانی را امتحان کند لیکن این اتفاق جهت هر کسی نخواهد افتاد. شرایط جام جهانی جهت هم بازیکن که هر چقدر هم با تجربه باشد، تفاوت دارد و جو این مسابقه ها با بازی های باشگاهی تفاوت می کند. من جهت بازی فردا هیجان زده ام.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگی است که جهت هر بازیکنی رخ نمی دهد. بازیکنانی که حتی نام بزرگی داشتند و افتخارات زیادی کسب کردند نتوانستند در این مسابقه ها حضور پیدا کنند. این خاص ترین اتفاقی است که می تواند در زندگی یک بازیکن بیفتد. می دانم کار راحتی برابر اسپانیا نداریم. اسپانیا یکی از عالی ترین تیم های جام جهانی است و ما می خواهیم نشان دهیم که آیا در اینجا هستیم و لیاقت آن را داریم.

کاپیتان تیم ملی راجع به پر کردن جای روزبه چشمی در دیدار برابر اسپانیا اظهار کرد: روزبه جهت ما بازیکن مهمی بود. او کیفیت خودش را نشان داده بود و غیبتش در تیم حس خواهد شد. ما یک تیم هستیم البته اگر بهتر بگویم یک ملت و یک خانواده هستیم و در گذشته هم نشان دادیم که پشت هم هستیم و در کنار هم خواهیم بود. مصدوم شدن روزبه چشمی انگیزه ما را زیاد کرد و به ما کمک کرده است که بیش از گذشته متحد باشیم و انگیزه هایمان افزیش پیدا کند. می توانیم با خوب بازی کردن برابر اسپانیا به چشمی نشان دهیم که به عنوان یک دوست چقدر به فکر او هستیم.

مسعود شجاعی راجع به ورود بانوان به استادیوم ها و حضورشان در ورزشگاه های روسیه هم گفت: ما یک خانواده هستیم و این یک ملت است که در زمین مسابقه به میدان می رود. این تنها یک حرف نیست و ما آن را ثابت کردیم. اگر بخواهیم در این نشست راجع به حضور زنان در ورزشگاه صحبت کنیم، بی احترامی به تیم حریف و سایر رسانه هاست. ترجیح می دهم این مساله را در خانواده خود حل کنیم و اگر وقت مناسبی بود، بعدا راجع به آن صحبت خواهم کرد.

واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | اسپانیا | اسپانیا | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه